dilluns, 18 de novembre del 2013

Idees per un arbre de Nadal diferent per als que no tenim lloc per la opció tradicional! I resultat del sorteig del tercer aniversari del bloc!

Aquest serà el primer any que celebraré el Nadal a casa meva i ja estic pensant en les decoracions...us agrada el Nadal?? A mi m'encanta! I que seria el Nadal sense un bon arbre?? Sinó els reis mags es perden i no saben on deixar els regals..jeje! Encara recordo l'emoció amb què ens aixecàvem el 6 al matí quan erem petits...jo sóc de dormir al matí però aquell dia se'm llevava el son ben aviat...recordo despertar a la meva germana a la matinada per anar corrents a veure si ja havien passat els reis! Jo era una cagada i em feia por anar sola...jeje! Un dia fins i tot vaig creure haver-los vist al balcó amb els camells menjant-se les galetes que els havíem deixat!

Jo ja estic pensant en la millor opció per al meu piset...sobretot pensant en que no tinc un menjador molt gran on poder posar un arbre enorme ple de boles (que és lo que m'agradaria...). He començat a buscar idees i aquí us ensenyo les que més m'han agradat i la que crec que serà l'escollida:

Aquest fet amb paper tissue m'ha agradat molt! He pensat que seria una bona opció però no, no serà l'escollit!


Aquesta idea és de www.curbly.com, us deixo enllaç aquí on trobareu els passos a seguir per fabricar-lo! No us havia dit que eren arbres diy no?jeje!

La següent idea és de lalole blog! M'encanta! D'un estil molt nòrdic... súperdolcet! aquesta idea em tira enrere perquè no sabria d'on treure els tronquets...i no tinc prevista una excursió aviat... així que l'aparco per aquest any però la guardo...


Us deixo aquí l'enllaç amb el pas a pas.

He trobat idees semblants a l'anterior (amb acabats una mica diferents) també a airesdedecoracion.com:

Una altra idea que comparteix també airesdedecoracion i que també m'ha agradat molt:


I per últim les dos idees que més m'han agradat! La que va a continuació seria la meva escollida sense dubte si no fos perquè tinc les parets acabadetes de pintar i no em veig en cor de posar-hi res que les pugui fer malbé...encara no! I no tindré l'arbre de nadal tot l'any no? jeje! Però que quedi clar que m'encanta!!! Tot i així sembla que aquests ganxos no fan malbé la paret no?? algú ho ha provat?? interessant! encara no ho descarto...


Aquí trobareu el pas a pas!

I ja per acabar la idea que sembla que serà definitivament l'escollida! Crec que em faré el meu arbre amb washi tape! :) Mireu que xulos queden:

He trobat aquestes idees per pinterest! que us sembla! Us ensenyo el meu quan estigui ok??

I vosaltres, ja us esteu preparant pel Nadal??

I ja per acabar el post d'avui..redoble de tambors!!!!!! Aquí teniu el guanyador:

Enhorabona Natalia!!!! Ens posem en contacte amb tú per correu electrònic!! Que el disfrutes moltíssim!

Que passeu una bona setmaneta!

Sandra


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Este será el primer año que celebraré la Navidad en mi casa y ya estoy pensando en las decoraciones...os gusta la Navidad?? A mí me encanta! Y que sería la Navidad sin un buen árbol?? Sino los reyes magos se pierden y no saben donde dejar los regalos..jeje! Todavía recuerdo la emoción con que nos levantábamos el 6 por la mañana cuando éramos pequeños...yo soy de dormir por la mañana pero aquel día se me quitaba el sueño bien temprano...recuerdo despertar a mi hermana de madrugada para ir a salto de mata a ver si ya habían pasado los reyes! Yo era una cagada y me daba miedo ir sola...jeje! Un día incluso creí haberlos visto en el balcón con los camellos comiéndose las galletas que les habíamos dejado!

Yo ya estoy pensando en la mejor opción para mi pisito...sobre todo pensando en que no tengo un comedor muy grande donde poder poner un árbol enorme lleno de bolas (que es lo que me gustaría...). He empezado a buscar ideas y aquí os enseño las que más me han gustado y la que creo que será la escogida:

Este hecho con papel tissue me ha gustado mucho! He pensado que sería una buena opción pero no, no será el escogido!


Esta idea es de www.curbly.com, os dejo enlace  aquí onde encontraréis los pasos a seguir para fabricarlo! No os había dicho que eran árboles diy no?jeje!

La siguiente idea es de lalole blog! Me encanta! De un estilo muy nórdico... súperdulce! esta idea me echa para atrás porque no sabría de donde sacar los tronquitos...y no tengo prevista una excursión al campo pronto... así que lo aparco por este año pero la guardo...




Os dejo aquí el enlace con el paso a paso.


He encontrado ideas parecidas en el anterior (con acabados un poco diferentes) también a airesdedecoracion.com:


Otra idea que comparte también airesdedecoracion y que también me ha gustado mucho:


Y por último las dos ideas que más me han gustado! La que va a continuación sería mi escogida sin duda si no fuera porque tengo las paredes recién pintadas y no me veo capaz de poner nada que las pueda echar a perder...todavía no! Y no tendré el árbol de navidad todo el año no? jeje! Pero que quede claro que me encanta!!! Aún así parece que estos ganchos no echan a perder la pared no?? alguien lo ha probado?? interesante! todavía no lo descarto...


Aquí encontraréis el paso a paso.

Y ya para acabar la idea que parece que será definitivamente la escogida! Creo que me haré mi árbol con washi tape! :) Mirad que chulos quedan: 

He encontrado estas ideas por pinterest! que os parecen? Os enseño mi cuando esté, ok??

Y vosotros, ya os estáis preparando para la Navidad??


I ya para acabar el post de hoy...redoble de tambores!!! Aquí va el ganador:

Enhorabuena Natalia!!!! Nos ponemos en contacto contigo por correo electrónico! Que lo disfrutes muchísimo!!

Que paséis una feliz semana!

Sandra




4 comentaris:

  1. Felicidades a Natalia!!!! ideas bien chulas de árboles y decoraciones! A mi también me encanta la navidad!

    ResponElimina
  2. A mi m'agraden tots els models...potser en faig un a casa aquest Nadal...tant se val si en tenim un de veritat, aquests també són molt bonics!

    ResponElimina
  3. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he ganado!!!!! No había leído el post hasta el final del todo... jejeje gracias

    ResponElimina
  4. bona elecció! :D jo també estic pensant com fer-lo este any ^^
    mua Sandra!

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...