dilluns, 16 de juliol del 2012

Red Velvet Bundt Cake o...Brown velvet Bundt Cake...i galetes de mantega per un aniversari molt especial!!!

Feia molts dies que li tenia ganes al red velvet en forma de bundt de la Bea (de El Rincón de Bea)...i per fi se'm va presentar l'ocasió perfecta!!! Resulta ser que per celebrar el cumple de dos amics (Marta i Rangi) aquest cap de setmana vam anar d'acampada...aquest fet limita una mica amb el tema pastissos així que vaig pensar que un bundt era ideal... a la colla s'ha quedat com a tradició que jo faci el pastís d'aniversari...bé, la veritat és que sempre m'ofereixo jo..encara que després se'm facin les tantes dos o tres dies i que les meves ulleres creixin per moments m'encanta poder fer-ho!!! He de dir que són tots molt agraïts i que tot ho troben bo!!!

Com ja sabeu ja havíem fet els red velvet cupcakes de Alma de Objetivo Cupcake que ens van semblar espectaculars però aquesta recepta no ha deixat de sorprendre'ns tampoc...
He d'explicar però, que el meu red velvet de red té poca cosa... :( resulta ser que quan ja ho tenia tot a punt, amb tots els ingredients tamisats i els ingredients líquids dintre la batedora, vaig anar a afegir el colorant vermell de americolor i la sorpresa va ser meva quan del potet van sortir només dos tristes gotetes i la recepta en porta dues cullerades...ohhhhh....se m'havia acabat i no ho havia vist...així que per això no és molt red...però com això no canvia el sabor vaig continuar com si res.. :)

Per fer-lo vaig haver de demanar-li el motlle de Nordic Ware a la Laura...crec que haurem de fer una altra adquisició ja que són espectaculars aquests motlles...funcionen a la perfecció!! Ara que a aquest pas haurem de sortir de casa per guardar totes les ferramentes...  :s
La sort que tenim és que nosaltres ens ho anem partint...ella compra unes coses i jo les altres i després compartim!

Anem a lo que anem...la recepta és de la Bea Roque que té un ampli ventall de receptes de bundts al seu bloc a quina més apetitosa...ja sabeu que som unes enamorades de les seves receptes com altres mils de persones que sabem que la seguiu! Va ser fantàstic poder conèixer-la a expotarta i sentir les seves paraules en la xerrada que va fer...estàvem a primera fila amb la boca oberta...això ja us ho havíem explicat no??jeje! No explicaré la recepta perquè ella ho fa tant bé que no té sentit que ho repeteixi...Us deixo aquí la recepta. He de confessar també vaig tenir un altre error en les mides...qui controla amb el tema bundts i totes aquestes coses és la meva germana...jo sóc una mica novata i per això em passen aquestes coses...resulta que el tema de les mesures en culleretes i culleres no ho havia interpretat massa bé ja que hagués hagut d'agafar les mesures amb els medidors i jo ho vaig fer amb les culleres de tota la vida...ejem ejem...perdó Bea per destrossar la teva recepta!!! La propera vegada ho faré millor!! Ho prometo!! Com es sol dir, qui no en fa no en conta!!! Crec que aquestes errades ha fet que el bundt no pugi tant i per això és més tupit però era bo igual!! Jo li vaig poasr una mica de sucre glass per sobre ja que per fer el glacejat no vaig tenir temps.

Com amb el Bundt no en vaig tenir prou vaig fer unes galetetes de mantega també recepta de la Bea que vaig tallar amb un tallador de nova adquisició i que m'encanta!!! pots posar missatges en galetes d'una manera molt senzilla i també serveix per al fondant...les opcions són múltiples!! us el recomano!! casi en totes les pàgines el podem trobar...jo el vaig comprar a Maria Lunarillos on vaig comprar també el washi tape i el baker twine que he fet servir per fer dos paquetets per regalar als dos que fan anys!! us agrada?? Espero que sí!!!
Us deixo la recepta de les galetes aquí

Doncs bé, això es tot!! Es va acabar tot i ho van trobar boníssim!!! Aquest cap de setmana a banda de l'acampada vam tenir finde galletil amb la meva germana que van preparar galetes per tres bateigs amb les amigues...jo m'hi vaig passar a donar un cop de mà diumenge!!!ja us explicarem!!vam acabar agotades però estem molt contentes!!!

Salut! Bona setmaneta i fins aviat!!

Sandra


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hacía muchos días que le tenía ganas al red velvet en forma de bundt de Bea (de El Rincón de Bea)...y se me presentó la ocasión perfecta!!! Resulta ser que para celebrar el cumple de dos amigos (Marta y Rangi) este fin de semana fuimos de acampada...este hecho limita un poco el tema pasteles así que pensé que un bundt era ideal... a la pandilla se ha quedado como tradición que yo haga el pastel de los aniversarios...bien es verdad que siempre me ofrezco yo..aunque después se me hagan las tantas dos o tres días y que mis ojeras crezcan por instantes me encanta poder hacerlo!!! Tengo que decir que son todos muy agradecidos y que todo lo encuentran bueno!!!
Cómo ya sabéis ya habíamos hecho los red velvet cupcakes de Alma de Objetivo Cupcake que nos parecieron espectaculares pero esta receta no ha dejado de sorprendernos tampoco...
Tengo que explicar pero, que mi red velvet de red tiene poca cosa... :( resulta ser que cuando ya lo tenía todo a punto, con todos los ingredientes tamizados y los ingredientes líquidos dentro la batidora, fui a añadir el colorante rojo de americolor y la sorpresa fue mía cuando del potecito salieron sólo dos tristes gotitas y la receta lleva dos cucharadas...ohhhhh....se me había acabado y no lo había visto...así que por eso no es muy red...pero cómo esto no cambia el sabor continué como si nada.. :)

Para hacerlo tuve que pedirle el molde de Nordic Ware a Laura...creo que tendremos que hacer otra adquisición puesto que son espectaculares estos moldes...funcionan a la perfección!! Ahora que a este paso tendremos que salir de casa para guardar todas las herramientas... :s
La suerte que tenemos es que nosotras nos lo vamos partiendo...ella compra unas cosas y yo las otras y después compartimos!

Vamos a lo que vamos...la receta es de Bea Roque que tiene un amplio abanico de recetas de bundts en su blog a cuál más apetitosa...ya sabéis que somos unas enamoradas de sus recetas como otras miles de personas que sabemos que la seguís! Fue fantástico poder conocerla en expotarta y sentir sus palabras en la charla que hizo...estábamos en primera fila con la boca abierta...esto ya os lo habíamos explicado no??jeje! No explicaré la receta porque ella lo hace tan bien que no tiene sentido que lo repita...Os dejo aquí la receta. 
Tengo que confesar también que tuve otro error en las medidas...quién controla con el tema bundts y todas estas cosas es mi hermana...yo soy un poco novata y por eso me pasan estas cosas...resulta que el tema de las medidas en cucharillas y cucharas no lo había interpretado demasiado bien puesto que hubiera tenido que coger las medidas con los medidores y yo lo hice con las cucharas de toda la vida...ejem ejem...perdón Bea por destrozar tu receta!!! La próxima vez lo haré mejor!! Lo prometo!! Cómo se suele decir, quien no hace no cuenta!!! Creo que estos errores ha hecho que el bundt no suba tanto y por eso era más tupido pero estaba bueno igual!! Yo le puse un poco de azúcar glass por encima puesto que para hacer el glaseado ya no tuve tiempo.


Cómo con el Bundt no tuve bastante hice unas galletitas de mantequilla también receta de Bea que corté con un cortador de nueva adquisición y que me encanta!!! puedes poner mensajes en galletas de una manera muy sencilla y también sirve para el fondant...las opciones son múltiples!! os lo recomiendo!! casi en todas las páginas lo podemos encontrar...yo lo compré en Maria Lunarillos donde compré también el washi tape y el baker twine que he usado para hacer dos paquetitos para regalar a los dos que hacen años!! os gusta?? Espero que sí!!!Os dejo la receta de las galletas aquí


Pues bien, esto es todo!! Se acabó todo y lo encontraron todo bueníssimo!!! Este fin de semana además de la acampada tuvimos finde galletil con mi hermana que prepararon galletas para tres bautizos con las amigas...yo  me pasé a ayudar el domingo!!!ya os explicaremos!!acabamos agotadas pero muy contentas!!!

Salud! Buena semanita y hasta pronto!!

Sandra

2 comentaris:

  1. Doncs són molt originals aquests motlles de galetes, m'agraden!. T'han quedat molt boniques i el Bundt Cake... sense comentaris!!!!.
    Petons, Sandra.

    ResponElimina
  2. Si si, queden super bé aquestes galetes!!! I són totalment personalitzables. Ideals per a qualsevol festa!! Les vam veure ja fa temps no sé exactament on, i ha sigut una de les nostres últimes adquisicions... jejeje
    Petons
    Laura

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...