divendres, 25 de maig del 2012

Carrot cake i visita a la botiga de la Peggy Porschen (Londres)


Fa pocs dies vaig tenir la primera experiència amb el carrot cake...feia temps que em feia goig però no l'havia provat mai!!! És difícil de trobar-ne per aquí d'aquest tipus de pastís i mai m'havia decidit a fer-ne jo tampoc...el vaig provar per primera vegada en forma de cupcake el cap de setmana que vam passar a Madrid a Expotarta que en vam comprar a la paradeta que tenia la Paula de Cream Bakery (si aneu per Madrid no deixeu de passar per la seva botiga que té a la Castellana) i em va encantar!!!Té un sabor diferent a lo que estem acostumats i, a mi, personalment m'encanta.

D'allà ja vaig sortir convençuda de que havia de buscar una recepta i provar-la...però, per si no en vaig tenir suficient, fa un parell de setmanes vam estar a Londres i vam aprofitar per veure, i com no, tastar alguna de les delicioses coses que hi ha a la botiga de la Peggy Porschen!!!La botiga és petita però encantadora!!!Voldries comprar-ho tot!!!Pastissos, cupcakes, layer cakes...fins i tot plats i mobles!!!Quan em vaig posar davant el taulell per escollir el meu trosset de dolç no vaig tenir cap dubte quan vaig veure que hi havia carrot cake!!! Estava mmmmmmmhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Per llepar-se els dits!!!
Us deixo unes fotos de la botiga:


(la meva germana també estava a Londres! La podeu veure a la foto central de sota en lo cuquito)

i aquí el tall de carrot cake que em vaig menjar:
..............................................................mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm i més mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhh........................

Després d'això em vaig posar a buscar receptes per internet i finalment em vaig decidir per fer la de la Ivana de My Little Things que feia molt bona pinta i era bastant semblant al que vaig menjar a la botiga de la Peggy Porschen. Us deixo aquí l'enllaç amb la seva recepta. La veritat es que aquest últim mes hem tingut els caps de setmana plens d'esdeveniments i ens està essent una mica difícil trobar foradets per cuinar...aquest el vaig fer per celebrar els meus 28 anyets amb els companys de feina!! No sé si era el que esperaven, jeje! Com ja he dit, és un sabor diferent...
Aquesta versió em va agradar bastant però crec que hi ha algunes coses que em van fallar una mica...casi no em va pujar...tot i que es bastant tupit de normal però m'hagués agradat que quedés una mica més humit! De totes maneres, per ser el primer, no va estar gens malament. Per decorar vaig fer unes carlotetes amb fondant (la meva experiència amb fondant també) que em van quedar monisssííííísssiiimmeessss però que es veu que no vaig deixar secar prou i al posar-les damunt del frosting de formatge es van desfer una mica...ohhhh quina llàstima...es per això que les veureu una mica difuminades a la foto però us puc assegurar  que eren perfectes!!!jeje!!

Continuaré indagant i buscant i provant més receptes!!! ja us aniré dient!!! Alguna recomanació??? Crec que la propera que provaré serà en forma de cupcake i serà la de la Alma de Objetivo Cupcake!!!

Fins aviat!!


Sandra



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hace pocos días tuve la primera experiencia con el carrot cake...hacía tiempo que me hacía tilín pero no lo había probado nunca!!! Es difícil de encontrar por aquí este tipo de pastel y nunca me había decidido a hacerlo yo tampoco...lo probé por primera vez en forma de cupcake el fin de semana que pasamos en Madrid en Expotarta que compramos en la paradita que tenía Paula de Cream Bakery (si vais por Madrid no dejéis de pasar por su tienda que tiene en el Paseo de la Castellana) y me encantó!!!Tiene un sabor diferente a lo que estamos acostumbrados y, a mí, personalmente me encanta.

De allí ya salí convencida de que tenía que buscar una receta y probarla...pero, por si no tuve suficiente, hace un par de semanas estuvimos en Londres y aprovechamos para ver, y como no, probar alguna de las deliciosas cosas que hay en la tienda de la Peggy Porschen!!!La tienda es pequeña pero encantadora!!!Querrías comprarlo todo!!!Pasteles, cupcakes, layer cakes...incluso platos y muebles!!!Cuando me puse ante el mostrador para escoger mi trocito de dulce no tuve ninguna duda cuando vi que había carrot cake!!!Estaba mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Para chuparse los dedos!!!
Os dejo unas fotos de la tienda:


Mi hermana también estaba en Londres! La podéis ver con "el cuquito" en la foto central de abajo.

y aquí el trozo de carrot cake que me comí:

.....................................mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm y más mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhh .........................................

Después de esto me puse a buscar recetas por internet y finalmente me decidí por hacer la de la Ivana de My Little Things que hacía muy buena pinta y era bastante parecido al que comí en la tienda de la Peggy Porschen. Os dejo aquí el enlace con su receta. La verdad es que este último mes hemos tenido los fines de semana llenos de acontecimientos y nos está siendo un poco difícil encontrar huecos para cocinar...este lo hice  para celebrar mis 28 añitos con los compañeros de trabajo!! No sé si era lo que esperaban, jeje! Cómo ya he dicho, es un sabor diferente...
Esta versión me gustó bastante pero creo que hay algunas cosas que me fallaron un poco...casi no me subió...a pesar de que es bastante más tupido de normal pero me hubiera gustado que quedara un poco más húmedo! De todos modos, para ser el primero, no estuvo nada mal. Para decorar hice unas zanahorias pequeñitas con fondant (mi primera experiencia con fondant también) que me quedaron monisssííííísssiiimmaassss pero se ve que no las dejé secar suficiente y al ponerlas encima del frosting de queso se derritieron un poco...ohhhh qué lástima...es por eso que las veréis un poco difuminadas en la foto pero os puedo asegurar que eran perfectas!!!jeje!!

Continuaré indagando y buscando y probando más recetas!!! ya os iré contando!!! Alguna recomendación??? Creo que la próxima que probaré será en forma de cupcake y será la de la Alma de Objetivo Cupcake!!!

Hasta pronto!!

Sandra

3 comentaris:

  1. Jo tb' fa temps que li tinc l'ull posat en aquest pastís... un dia d'aquests el faig. T'ha quedat molt bonic!.
    Quan vaig estar a Londres tb' hem vaig quedar meravellada amb les botigues de dolços, sobretot al barri de Nothing Hill... que boniques i quins records...
    Petons, Sandra.
    www.miscositassrv.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Quines rutes llamineres que t'estàs fent!!! Jo encara el tinc pendent, el pastís de pastanaga!
    petonets i bon cap de setmana

    ResponElimina
  3. doncs si...aquest mes no hem parat!!!us animo a les dos a que el proveu de fer!!! Gràcies noies i bon cap de setmana!!!petonets!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...