dimarts, 3 d’abril del 2012

Curs de galetes decorades amb Ara Galetes

Hola a tots,

No us penseu que hem desaparegut, estem per aquí però molt liades!!!! La veritat és que tenim l'agenda a tope, però intentarem anar fent forats per publicar alguna cosa. A més aquesta setmana, tenim previst fer moltes coses que ja us anirem ensenyant. Entre d'altres volem fer mones... ja veurem que passarà per què no n'hem fet mai ... alguna vegada havia de ser la primera....

Però bueno avui us ensenyo un altra cosa. El cap de setmana passat ha estat ple d'esdeveniments. Divendres vaig marxar cap a Sitges al concert dels Amics de les Arts ( que va estar molt bé per cert),  amb el meu marit (Xavier). I dissabte a la tarda, vaig anar de curs amb Ara Galetes!!!!! Tenia moltes ganes de fer algun curs de galetes, però mai m'havia decidit. I va estar mooooooolt bé!!! Vam passar una tarda molt agradable, vaig aprendre un munt de coses. Ara tinc ganes que arribi qualsevol ocasió i posar-me a fer galetes com una boja!!!! A més, Ara acaba d'estrenar local i li ha quedat molt xulo!! Vam estar molt bé. Us deixo l'enllaç de la seva pàgina web aquí.

I aquest és un breu resum:









Gràcies Ara!!!!

I a vosaltres, tornem pronte en més cosetes!!!!

Bona nit




Laura


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...