divendres, 21 d’octubre del 2011

Kebab d'anar per casa

Sempre he pensat que a la vida hi ha dos classes de persones: les que els agrada el kebab i les que no saben que els agrada perquè no s'han atrevit a provar-lo! Com veieu no contemplo la possibilitat de que a algú no li pugui agradar...   ;)
Sense dubte jo formo part de la primera classe de persones...m'encanta! i el que més m'agrada, amb diferència, es la salseta blanca que li posen...mmmmm....sempre m'havia preguntat que devia portar aquesta salseta i per fi ho sé! La vaig fer una mica a ull però va quedar bastant encertada!!! L'objectiu i missió que tinc en penjar aquesta recepta es animar a aquest segon grup de persones per a que provin primer aquesta versió casera i que després es puguin llençar de cap al primer kebab que trobin perquè els agradarà tant que no podràn deixar d'entrar...
Animeu-vos i ja veureu com m'heu de donar la raó!

Ingredients:
Pa de pita
Pollastre (també pot ser vedella o mixte)
Enciam
Tomàquet
   Per a la salseta blanca (salsiki):
   - iogurt natural
   - maionesa
   - pebre
   - all en pols
   - orenga o alguna herbeta que us agradi
   - sal i oli

Elaboració:
Talleu a tires la carn i saltegeu-la en una paella amb un rajolinet d'oli. Netegeu l'enciam i el tomàquet i talleu-lo. Torreu el pa de pita segons indicacions de l'envàs.
A banda, per preparar la salsa, poseu en un bol la mateixa quantitat de iogurt que de maionesa (la quantitat dependrà de la salsa que vulgueu fer) i remeneu, afegiu una miqueta d'all en pols, una miqueta de pebre, una miqueta d'herbetes, un polsim de sal i un rajolí d'oli. Remeneu bé i ja teniu la salsiki preparada.
Ara ja només us queda obrir el pa de pita i farcir-lo anant combinant la carn, el tomàquet, l'enciam i la salsiki i estareu preparats per donar el primer mos i donar-me la raó!

Bon profit i fins aviat!!!

Per cert, la salsiki es perfecta també per les amanides...

Sandra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...