dimecres, 26 de gener del 2011

Brownie


Com ja us vaig avançar el meu amic invisible em va regalar un llibre amb receptes de xocolata (DELICIAS DE CHOCOLATE DE TRISH DESEINE) i aquest cap de setmana no he pogut resistir la temptació de provar-ne alguna! Val a dir que en aquesta ocasió vaig comptar amb l'ajuda de dos "pinches" meravelloses...les Martes...va quedar boníssim així que no puc més que recomanar-vos la recepta. 
Sincerament no tenia una recepta de brownie i és un postre boníssim (jo el prefereixo per berenar ja que es bastant farragós...). De fet, crec que només n'havia fet un cop amb una recepta que hem van donar per fer-lo al microones...va quedar prou bo pero no recordo ni on tinc aquella recepta...Avui us ensenyo com fer aquesta versió de brownie que com ja us he dit venia en el llibre que em va regalar l'amic invisible aquests nadals! Recomanar-vos també el llibre per fer un regalet si teniu algun amic cuinetes ja que és un format bastant original...venia tot dintre una caixa: el llibre amb les 40 receptes, 3 utensilis per treballar la xocolata, uns motlles per fer tauletes de xocolata i uns motlles per a bombons... Animeu-vos a provar aquest postre i ja m'explicareu!

Ingredients:
225g sucre
120g xocolata negra 
90g mantequilla
2 ous batuts
90g de farina
50g de nous (o avellanes o nous de macadamia)

Elaboració:
Preescalfeu el forn a 180ºC. Foneu la mantequilla i la xocolata al microones o bany maria i deixe-ho refredar una mica. Afegiu els ous batuts i després el sucre i la farina. Remene-ho tot bé i incorporeu les nous previament picades (tampoc no massa).
Poseu la pasta dintre un motlle (quadrat d'uns 20cm de costat) i coeu-ho al forn uns 30 minuts (això es lo que posava el llibre, jo amb 15min en vaig tenir prou i massa...ane-ho vigilant...cada forn és un món...i també dependrà del motlle....)
Deixeu refredar, desentmotlleu i disfruteu d'aquest pecat...
La gràcia es que quedi cuixent per fora i l'interior esponjós (una mica humit).

Gràcies Ivan pel regalet i a vatros Martetes per ajudar-me!!

Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...